torsdag, september 14, 2006

Homeowner

Etter 1 mnd med visninger, tøffe budrunder og slit har jeg endelig kjøpt meg en leilighet her i Bodø! Det var i lengste strekket prismessig, men både jeg og pappa falt pladask for den da vi så den, pappa kallte den Penthouse-leiligheten pga. plassering og innbo, så den måtte jeg bare ha! Er ganske fucking overlykkelig nå, tankene svirrer fra det rent praktiske som flytting, kontrakter etc, til farge på gardiner og hvor stor tv jeg trenger..

Leiligheten ble tatt av annonsering for en uke siden, derfor har jeg ingen bilder eller linker, men kort fortalt er det en 3-roms, 61 m^2, sinnsykt sweet kjøkken/gulv/bad etc, masse bodplass, stort kryploft, balkong kanskje med plass til en liten sofa og noen pledd for seine sommerkvelder, bygget seint 2004. Den ligger på toppen av bygget, helt på hjørnet og er med ganske liten tvil den fineste i bygget, med utsikt over det meste av byen som er verd å se ;-) Ellers er det heis, integrerte hvitevarer, parkeringsplass til 1,5 BMW++ i oppvarmet garage, porttelefon med video, 200 m fra jobb og masse jeg ikke kommer på nå.

Virtuell champagne til alle!

Oppdatering: Strøkent kjøleskap og komfyr fra 2005 selges ;-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis da! :D Skikkelig digg. Enda en grunn til at jeg må se å få dradd ræva mi oppover til Bodø...

Anonym sa...

Virituell champagnefyll på jobb!

Anonym sa...

Nice! :D Men, det viktigste først her føler jeg ... hvor bra internett får man der?

Anonym sa...

Wheeeeeeh! Grattis, Eivind! Æ har bærre et spørsmål: Har du sjekka lydisoleringa? ;-)

Anonym sa...

Åh, gleda mæ skikkeli tel æ å Tone skal stå uttaførr porttelefon og gjøre grimasa, synge bodøglimt-sangen og prate om skurrsskeskjægge dett!! (Kan vi se dæ eller bære du oss?) *kniiis*

PS: etter en heftig champagnefrokost, kor æ glømte å spis frokosten og bære fortsatte på champisen (ikke smart), lovte æ å aldri aldri meir ha champagnefrokost, men: "when in rome..." d e jo fredag!!

Stine.

Anonym sa...

Congratulations!!! Det vigtigste er at leiligheten egner seg til singstar..
I den forbindelse, må du ha stor TV.

mARTe sa...

høømøunahh! gratulerer så mykkje:) hilsen miss forever rental Marte i Trondheim. (Kor mange har du plass tell på singstahh fest i nyleiligheta di?)

Eivind sa...

Usikkert hvor mange det er plass til for singstar, men det skal testes til grensa! Tror vi får inn noen stk på balkongen også - de kan synge 2.stemme! Idag fullførte jeg kontrakt-tingene, så nå er det bare nøklene igjen :D