fredag, juni 23, 2006

Rapex


Kom over denne i min daglige blog-runde: Rapex. Les for mer info.

Så mange spørsmål.. Hvordan og når er det meningen at en dame skal installere denne;
- Før hun går ut om kvelden? Ville tatt det ganske personlig hvis jeg fant ut at mange tok på seg en sånn før de kom på mine vorspiel ihvertfall.
- Når man hører skumle fotskritt bak seg på vei hjem fra byen? Med mindre man er rask i håndvendingene ser jeg for meg at man bare gjør jobben lettere for en potensiell *tihi* voldtektsmann.

Hva skjer hvis man glemmer at den er i? Må menn ta med seg lommelykt og ta en ekstra sjekk for å være på den trygge siden fra nå av?

Hvordan får dama den ut? Ser for meg legevakten; 3 personer har satt fast pekefingrene på en kinesisk fingerfelle, 4 damer har fingrene fast i denne..

Tone, den innbitte markedsføreren som hun her kom opp med det naturlige navnet for denne saken i norge: "Musefella" :D

Og for å fortsette med Tones store tanker: "En ting jeg lurer på er hvor det skal selges. På apoteket sammen med prevensjon, på jernvareforretningen sammen med musefellene *knis tjihi*, på kondomeriet sammen med pisk og håndjern eller hos Securitas sammen med hjemmealarm og brannslukningsapparat?"

Amerikanerene har benyttet dette konseptet i mange år, men der på parkeringsplasser slik at man bare kan kjøre én vei (hvis man er glad i dekkene sine). Men er det ikke på mørke parkeringsplasser mange voldtekter skjer?

Så vidt jeg har forstått er den ihvertfall forsinket 1 år fra å gå ut på markedet pga. manglende mannfolk som har meldt seg til å teste den...

Smerte!

Ingen kommentarer: