mandag, august 07, 2006

Singstar Anthems


Selv om jeg ifølge denne anmeldelsen tydeligvis ikke kan være mye mann gleder jeg meg kjempe mye til dette! Setlisten på Singstar Rocks var en stor sviktelse, men jeg tror dette kan hjelpe å veie delvis opp.

Jeg syns forresten det var intressant å lese hvor konsekvent journalisten er helt til han kommer til dette:
20 forferdelige låter (OK, 18 da - Queen og Scissor Sisters er helt
greie)

De nevnte to bandene må vel være rimelig godt definert skeive og ikke-maskuline?

Oppdatering: Enda en, denne gangen Singstar Legends. Ser veldig bra ut! Men det ser desverre ut som vi må vente enda litt til på Singstar Frijazz, for ikke å snakke om Singstar Offroad.. :-(

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm... Det oser ikke testosteron av dette innlegget ditt. :-)

Mens vi venter på Singstar Gammalpop...