torsdag, februar 01, 2007

Johnny Mac

Fikk ganske overraskende en mail fra Johnny "The Party Animal" Mac idag, han er visst på denne kanten av verden for tiden. Gamle Mackers er helt crazy og legendarisk kjent for festene sine! Forhåpentligvis dukker han opp på lørdag - i tilfelle er det lurt å ta med seg passet og reiseforsikring; det er aldri godt å vite hvor man kan ende opp når man er på fylla med den karen! For ikke å nevne alle de ville pekene han finner på på veien. Merkelig nok har de fleste bilder tatt på fest med The Mackster en tendens til å forsvinne....

Tits McGee!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tits McGee!!!

Jeg reiser gjennom Bodø med west coast rock-bandet mitt i helga. Da må det bli heisann! Vi skal fylle alle ketchupflaskene i byen med tabascosaus!

Jeg skal forresten forelese på høgskolen. Med solbriller, seff!

Synes du er litt cruel når du sammenligner meg med Paul "the party animal" parker. Jeg jobber jo ikke på IT-support og mora mi har ikke strikket et skjerf til meg sånn at jeg skal ligne på Dr. Who.

Eksperimentelljazzbandet mitt, Portland Urban Jazz Project, slipper forresten plate på Hickory Factory i løpet av året. Følg med, følg med!