onsdag, juli 09, 2008

Guitar Hero

Jeg må være planetens siste person som prøver GH - har vært ganske skeptisk til hele opplegget, selv om jeg ikke spiller så mye bass lengre så har jeg prøvd å opprettholde en viss standard men etter litt frenetisk trykking i stua har jeg innsett at xkcd.com har rett:

I'm gonna have to add something to the strum bar so it makes a clicky sound like the old controllers.  I'm so used to the feedback; the silence throws me off.

I'm gonna have to add something to the strum bar so it
makes a clicky sound like the old controllers. I'm so used to the
feedback; the silence throws me off.



Jeg vil bare kommentere én ting fra spillet: "Twenty minute free-form jazz odysseys are ok!"

Oppdatering: Hvis denne lista stemmer så ser Rock Band 2 helt konge ut! Håper tverrfløyta er wireless..

Ingen kommentarer: