mandag, mai 22, 2006

Sing like nobody's listening

Her er et lite sitat fra Mark Twain som jeg likte:

"Dance like nobody's watching; love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening; live like it's heaven on earth."


Den delen med synginga tror jeg at jeg lever opp til ;D Vet ikke helt med den siste delen, folk sier jo at du bør leve hver dag som om den var din siste; hadde folk faktisk gjort det hadde jo sykehusene vært stappfulle - jeg hadde ihvertfall løpt til legen, jeg er jo tydeligvis dødssyk!

Ricky Gervais kom med et par fine uttrykk som jeg gjerne vil reprodusere her:

"Den som hugger opp veden varmer seg to ganger."


og

"En kamel er en hest designet av komité."

1 kommentar:

Anonym sa...

Mark Twain var en luring. Han sa forresten også "La oss være takknemmlig for idiotene, for uten dem kunne ikke resten av oss hatt suksess"

Det er nok ikke Ricky Gervais som har funnet opp de uttrykkene. Jeg har hørt både min far og andre bruke det uttrykket om veden.